fantastisk dag!

en underbar dag idag måste jag säga, fullt upp nästan hela tiden!
sanna och long hämtade mig tjugo över åtta i morse så åkte vi till restaurangen, hade saker att göra hela dagen, väldigt roligt! bland annat stekte vi typ 10kg (!) fläsk och serverad  80 luncher, det är rätt mycket det (:
    egentligen slutar jag klockan fyra, men vi åkte hem redan kvart i, på vägen hem föddes en liten tanke om friskis&svettis i min hjärna så efter lite kontakt med fia kom jag hem klockan fem i fyra och bytte om oerhört snabbt och bad pappa skjutsa mig till landbo så jag kunde vara med fia och de andra på danspasset som började klockan fyra, hähä. rätt duktigt av mig komma hem, byta om, packa och åka till andra sidan svenljunga på fem minuter! *stolt* efter dansen var det dags för ett träningspass- core. lina p kom också så det var kul (:

nu ska jag sova (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0