fia är min bästa vän

det är inte alla som har en bästa vän, men det har jag. sofia norrström. hela dagen igår och hela dagen idag har vi bara legat på mage i min säng och kollat på prison break på min dator, och det har varit skitkul verkligen! haha! inte behövt göra några läxor eller någonting heller, det är ju lov! fia är min bästa vän för vi har alltid jätteroligt tsm, alltså vi kan skratta huuuur länge som helst åt absolut ingenting, det är vi i ett nötskal det, eller vad säger du fia? detta inlägget blev inte så bra, förlåt för det fia! men iaf, fia är min absolut bästa vän och jag älskar henne (;


jag älskar hösten nästan lika mycket som jag älskar fia (a)

Kommentarer
Postat av: Fia- lisa

Hahah,,det gör inget...Jag älskar dig otroligt mycke också <3<3 om jag skulle få välja mellan vad som helst i hela universum ( alltså nåt som jag skulee vilja ha) och dig, så skulle jag välja dig :) är inte så bra på det där med poesi men vad jag menar är att jag älskar dig <3

2008-10-27 @ 20:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0