första fredagsfinalen i idol - farväl jesper.

jaha, ikväll tog tävlingen slut för allas vår kalles kaviar, hejdå jesper! vet inte vad jag tycker, men han var iaf bland de sämre.





då var det tio kvar, om JAG ska dela upp dom i två delar - en lite bättre, en lite sämre - så ser det ut så här;

    
alice, lars, robin b, sepideh och robin e, aningen bättre än de andra (:


    
anna, johan, loulou, yazmina och kevin - egentligen vill jag ha de tre sistnämnda bland de bättre på raden ovanför, men nej, här blir det 50/50. hälften bra, hälften inte lika bra. jag säger bara, snälla, ta bort anna! jag gillar verkligen inte henne, haha. och säg inte "jenny det är bara för att du inte förstår vilken fantastisk talang hon har,". haha. farväl vänner.

Kommentarer
Postat av: annie

jag håller absolut inte med dig! haha.



de bästa: anna, robin b, alice, sepideh och kevin.

de lite sämre: lars, robin e, yazmina, johan och loulou.



men jag älskar johan även fast han inte är bäst.. HAHA.



och alla tycker att jag är lik anna... tycker du?

2008-10-11 @ 12:46:28
URL: http://kerstinannie.blogg.se/
Postat av: Linnea

Bara Sepideh och Anna byter plats så är det exakt som jag tycker :)

2008-10-11 @ 16:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0