hejdå vackra yazmina.


tyvärr y, dags att åka hem.. :( tycker det fanns andra som borde åkt hem, till exempel ANNA B, mitt hatobjekt. haha, inte för att jag hatar henne, men ogillar henne gör jag iaf. precis som jag ogillar blondinbella. det där med en bloggpaus är nog hennes bästa inlägg hittills. och för att det inte ska upstå några missförstånd - jag läser inte blondinbellas blogg, men man är väl inte efter för det, haha^. okej, lite efter eftersom jag först kommenterar det nu..men ja, snacka om att byta ämne! haha. när jag ändå bytt ämne, jag älskar prison break och one tree hill, världens bästa serier. lätt. haha. love ya dudes!



robin, robin, robin....hängde löst, dags att rycka upp sig och äga ;)

Kommentarer
Postat av: erika

Hon var bitchig.

Den enda tjejen som är värd att stanna kvar är ju alice.

haha ;)

2008-10-18 @ 15:05:36
URL: http://ecarlen.blogspot.com/
Postat av: Anonym

sen när är utseendet viktigare än rösten?

2008-10-19 @ 15:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0