hejhej, först drar jag gårdagen.

hade dansdag i skolan, halva dagen lär alla nior sig dansa bugg, foxtrot och vals, halva dagen gör åttorna samma sak. på kvällen sen är det dans med buggtävling och sånt också (: ganska kul faktiskt, i alla fall om man bortser från att jag faktiskt dansar rätt dåligt -.- men det beror mycket på hur bra partner man har också, eller vad sägs? haha. jag började skriva ett inlägg igår kväll, men det belv inge vidare,j ag var väldigt trött! skrev samma sak typ fyra gånger, haha. menmen, that's life!
    idag har jag haft prov i hemkunskap, gick bra tror jag (: haha. sen bakade jag bröd medan alla andra lagade mat, haha^. okej, nu orkar jag inte skriva mer om det. see ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0