home alone.

hejhej, sitter här med en smoothie, mums! lätt å göra med, mixa banan och lite vaniljyoghurt, en liten skvätt mjölk så att den inte är för tjock sen är det klart! mumma ;D hähä. ibland kan det slinka i lite oboy, men inte idag ;) haha.
     gör lite skolgrejer nu, förbereder ett anförande i engelska, ska prata i en minut om något som börjar på bokstaven "P" det lutar messt åt my parents för tillfället. bra va? lyssnar också på musik, måste börja välja ut låtar till min egna idrottslektion, kul! ;D
     just det, hade so-prov idag med, gick rätt bra tror jag. var ltie borta på två frågor för jag gav nästan exakt samma svar men då borde jag väl iaf ha rätt på en av dem? haha. ska på växamöte sen, blor nog trevligt, beror på vilka som kommer ;)

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0