l som i latmask.

vad har jag gjort idag egentligen? inget duktigt i alla fall, haha.
vaknade klockan nio, låg och blunda en stund - det kändes som evigheter, men när jag kollade på klockan igen var hon 09.09, haha! brukar vara tvärtom... :o
Hade så tråkigt som man bara kan ha så jag flög till min vän fia som bor några meter härifrån, kul! ;D kolla in hennes nya rum (som äntligen är klart!) och satt o prata i hennes soffa. och skrattade! herregud, så mkt har jag inte skrattat på länge, haha! vi snackade om min fördelsedag som snart är här! (y) och vad jag ville ha, då sa hon ;

" gör som jag gjorde när jag var liten, om jag verkligen ville ha något skrev jag det på alla punkter på önskelistan!! *en kort stunds tystnad* Näää, nu ljög jag.. *fniss*  ..det har jag aldrig gjort...men det hade ju varit kul!!!"

haha, det låter inte kul när man berättar så här, men herre jesus va skoj det var! haah. så berättade hon om sin otursvecka, småbarn som skadat henne och misslyckade ***** (fia vet, haha) som lett till att hon böjde nageln när hon skulle öppna sitt fönster, hahaha. ni skulle bara vetaaa.....

har varit hos farmor sen ett typ, kom hem strax efter sex, har itne gjort så mkt sen. hängt tvätt och lirat guitar hero med syster <3 kul! (y) ska käka nu, puss och kram på födelsedan'

Kommentarer
Postat av: lina

haha fia är så jävla skön :)

2008-10-11 @ 21:45:33
Postat av: Anonym

Hahahah xD snällt av dig att inte nämna missödet med ....haha..Det var väldigt kul..vet du vad jag kom på!!!! Nu när det är färdigt kan vi ha en film kväll där :)

2008-10-12 @ 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0