min vanliga tur.

japp, idag var vi lediga då, härligt! planerna var att jag skulle va med lina, ut och fota lite och så, men självklart blir jag sjuk! visst låter det underbart? not.
    vaknade i morse, försökte prata, det kom bara luft men inget ljud, strange -.- jag gick iaf upp för att duscha men huvudet snurrade värre än tornado på liseberg, så jag fick lägga mig en stund igen, tog febern - 38.4, inte roligt alls :s har iaf lyckats äta frukost och sitta upp, får se vad jag gör nu, sover lite kanske.  har lagt upp en fantastisk spellista med! ;D britney spears, ne-yo, chris brown och rihanna med en liten släng av pink, beyoncé och fergie, det är grejer det! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar:



Hej! Jag vet inte vad det textsnittet heter, jag skrev något och då blev det så. xD

2008-10-02 @ 11:58:32
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0