mycket trevlig dag ;D

hejhej, igår var jag som sagt med anna, väldigt roligt, hähä! vi hade ju våra stunder kan man väl säga, eller? haha, till exempel när vi skulle baka, jag bläddrade igenom en bok som bara innehöll recept inkluderat choklad och fick då fram det mycket intressanta receptet på chokladravioli;

jag: chokladravioli?!
anna: ravioli...jag tänker på någon sorts salt fisk när jag hör det..
jag: jag tänker mer på något namn till en fotbollsspelare..
anna: men heter han inte det då?! ....nej, RAVELLI heter han ju!!!!

HAHAHA! kanske inte så kul när man återberättar det så här, men vi skrattade ett bra tag åt det xD 
    
     idag har jag bara varit hemma, städat, pluggat och kollat lite på one tree hill, soft dag kan man väl säga (: ni får inte glömma att jag fyller år imorgon heller, menmen, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0