o som i ontdag.

jag har ont i höftenknänafotenfingrettummenhuvudetryggenochmagen.

hejhej! hur mår ni idag? jag mår bra, trots smärre krämpor, haha! igår var jag ute och gick med angelica, lääänge ;p love her. sen vart det inomhusträning åtta till nio, helt okej kul , fast jag fick ont i knät, vred til det typ "/ menmen, haha. jag överlever nog det också! 
    hm..idag..har jag varit i skolan, jag skämde ut mig lite smått på idrotten. martin skulle visa hur man dansade vals (som vi dansat typ tusen ggr) och så skulle jag dansa med honom när alla såg på. 1. jag har kass taktkänsla. 2. vals är min absolut sämsta dans. 3. jag är klumpig, och 4. VALS ÄR MIN SÄMSTA DANS!
jag gjorde ju fel hela tiden, vilket ledde till en hel del skratt, ha.ha.ha. kul, säger ni, pinsamt säger jag.
     ska plugga nu, behöver verkligen hjälp!! :s sen blir det växa-möte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0