prao imorgon (:

imorgon är det då dags att praoa, ska vara på golfrestaurangen ute på kinds gk tsm med long, eller ah, samtidigt som long, haha. det blir nog kul! han har varit där innan och säger att det är "jobbigt men samtidigt kul" så det blir nog bra :) vi får se (:
     imorgon ska jag också till skene och vaccinera mig, igen :P menmen. 
 
vad har jag gjort idag då? på förmiddagen satt jag inne och lira guitar hero och deppade ihop för att det regnaregnaregna, ja ni som bor i svenljunga vet vad jag menar. sen på eftermiddagen/kvällen hade vi avslutning med fotbollen tillsammans med damlaget, rätt kul. mitt lag med det bästa namnet - de tre vännerna och jenny, (trots att vi var fem sen :O) kom tvåa. haha. det var jag, linn (dam) , fia och lina a, sen kom lina p också, vi bestämda att hon fick vara och:et i lagnamnet, haha. jag hoppas att vi ska speal med damlaget nästa år, jag vill itne ha F17 som folket kämpar så för :s vi får väl se hur det blir!

nu ska jag sova, hähä. ha det bra lina, ha det bra alla mina andra älsklingar :)


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hey!Just nu pågår en TÄVLING på min blogg,gå in och ta chansen att vinna ett halsband antingen från playboy eller Day Birget et Mikkelsen=)

2008-10-06 @ 19:34:54
URL: http://charlottaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0