prao på golfrestaurangen (:

igår var då första praodagen, jättekul var det!
jag fick göra jättemycket kul faktiskt, woka, laga flygande jacob och kycklingspett. jag fick dekorera allt som skulle ut på catering precis hur jag ville hon sa bara "använd din fantasi", så det var jättekul. till och med att diska var rätt kul faktiskt, de hade en såndär turbomaskin som man körde in en back med disk i så var det rent på typ 30 sekunder d: väldigt enkelt och relativt skoj. vi storstädade hela köket också, det var faktiskt inte så tråkigt det heller..
jag var med sanna (ägaren) i köket hela dagen och martina som gjorde APU där och Long var ute i restaurangen och skötte kassan och höll allting snyggt och rent och så. lite ont i ryggen nu, annars är det bara positivt (: ett extra plus för att vi får mat och fika och allt gratis, maten är ju bara för suverän! fast jag måste medge att jag blir mindre hungrig när jag jobbar, och man märker inte heller att man behöver gå på toa :o haha. så fort jag kom hem rusade jag till toan, hahahahah!

igår var jag och tränade också, funfunfun (: nej, nu ska jag dra, hejdå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0