some boys kiss me, some boys hug me, i think they're ok ...

haha, erkänn bra rubrik? lyssnar på syster som sjunger singstar, för tillfället madonnas "material girl", därav rubriken, hihi (A) letar ni upp låttexten så finner ni snart att det är första raden i låten xD haha. nog om det .
     idag skulle jag egentligen gått på elfsborg med min gode far, men det blev strul med biljetter och skit, så vi ska istället gå på sista matchen mot halmstad sen ;= istället blir det fotbollsträning tsm med damlaget 20 - 21 ikväll ;) hihi.
     idag har jag klippt mig och färgat lite, klippt typ snedlugg och så underhåret mörkt längst fram och fyra partier med mörk på underhåret bak^ så blekte jag överhåret lite med ^^ haha. det tog några timmar kan jag säga! haha ;) 
 
   och på tal om något HELT annat; vilka såg första avsnittet av säsong fyra på prison break igår?

   det är bara sååå bra! haha. har jag nämnt att jag har haft ett anförande om prison break på engelska i skolan förresten? jopp, så äre iaf, hihi. love that series, haha.

nej, nu ska jag joina min syster bakom micken, haha. joina, vilket ord egentligen -.-'

Kommentarer
Postat av: erika

jag såg inte prison break för jag såg på magnus betnér istället :(

2008-10-21 @ 20:55:33
URL: http://ecarlen.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Jag ska förhoppningsvis också på halmstad matchen :D Första hemmamatchen för säsongen ;) hahaha

2008-10-24 @ 10:47:34
URL: http://hannaqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0