t som i torsdag baby!

jag tror att jag är ämnad för att bli mamma, jag kan göra jättemånga saker samtidigt, jag lovar! blogga, ta febern, prata i telefon, fylla i ett formulär och PLANERA samtidigt, vi får ju för all del inte glömma att jag satt ner också, det är ju också en grej att göra. antagligen fixade jag till håret också. och pillade med sladdarna på golvet med tårna. ser ni?! jag kan göra JÄTTEMÅNGA saker samtidigt, precis som mammor måste kunna göra! haha. jag vet inte ens om jag vill ha barn, haha. jaja, another day, another drama. love you guys!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hoppas att du inte hade tänkt att bli mamma än på ett tag...... ;)

2008-10-15 @ 20:54:19
URL: http://hannaqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0