9H och mördarblickar.

jaha, ny vecka! måndag, igen. känns som om det är måndag alldeles för ofta, har inte ni också den känslan? jag ska ju då vara med min paralellklass denna veckan, får se hur det blir! verkar helt okej, förutom att carlsson mobbar mig -.- haha, nej! men småretas gör han ju allt ;) 
     på elevens val var det inte många, men inte konstigt eftersom hälften praoar, men herregud va lite människor där va! vi var kanske 20 pers :o max! jag, fia och pontus x2 hoppa iaf höjdhopp, gick sådär för mig, klarade 1.20 med stor marginal men rev 1.25 efter att ribban legat och svajjat väääldigt länge, tråkigt. ville verkligen klara det! tror jag hade gjort det om lektionen inte vart slut precis då, menmen. för övrigt är mitt rekord 1.35 ;) 
     när jag gick hem från skolan och skulle gå över vägen (på övergångsstället, duktig som jag är) kommer en bil i fullfart, jag tänkte "j*vla fartdåre!" och att jag skulle ge honom en mördarblick när han kom närmre, så jag kopplar på den suraste min jag kan och såklart...när bilen svischar förbi är det självklart en jag känner som hälsar så glatt, lite pinsamt att jag står där och blänger, haha!

over and out.

Kommentarer
Postat av: Sofia Stridsberg

Hahahaha, xD



Har jag tillåtelse till att länka till din blogg ? :D Om inte så tar jag gensat bort det. :P Men det blir ju lite reklam.. :P Haha

2008-09-29 @ 19:05:36
URL: http://sofiastidsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0