borås med matildorna <3

borås med matilda juterot och matilda andersson, hur mycket bättre kan det bli?
tog bussen in till borås tillsammans med halva svenljunga + deras tyskar. nej , kanske inte riktigt men det var många som passade på att visa sin gäst den stora staden borås. 
     blev inte så mycket shoppat för min del, bytte en tröja på gina tricot, shit va sur hon i kassan blev för att jag inte hade ett kvitto! men hon tog emot den ändå eftersom prislappen var kvar, efter mycket noggrann granskning av i vilket skick tröjan var i, sura sak. så köpte jag ett par örhängen med , men för tillfället är de spårlöst försvunna! :( en latte blev det också, men det är förstås slut! haha. 
     vad gjorde vi mer än att vara inne på gina tricot typ tre gånger, h&m, svindyra MQ och White (när vi varit en stund i affären jag bah: men förresten! vilken affär är vi i?" lite borta kanske...) då? 
     vi hjälpte glittertilda köpa skor på intersport, och juterot passade självklart på att skämma ut oss - jag stod under en hylla med rör med tennisbollar i och så kastade hon en boll (som jag trodde skulle bli en pass till mig) på hyllan så ett av rören trillar ner *måttar med fingrarna* såhär nära mitt huvud och det hörs rätt tydligt! alla i affären tar självklart för givet att det var jag och ger mig irriterade blickar, lagom kul! haha.
     sen provade vi korsetter, myyyyycket snyggt kan jag lova! charlotte perreli wannabes eller vad?! balen i nian nästa bestämde jag och m.j, matilda a var lite mer skeptisk...
     vi får ju för all del inte glömma att matilda skulle köpa en McChicken på McDonalds, men om man heter matilda andersson heter det visst Chick Macken! det va i alla fall vad hon sa till tjejen i kassan. :o

lyckad dag tjejer, göra om! <3

P.S H&M:s omklädningsrum är det mest ideala att byta om tre i, men inne i ginas var det lite trängre vill jag lova! D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0