en försenaaad bild från igår.

jaha, blogg.se hade ett av sina vanliga fel igår och det gick inte att logga in på bloggen, lagom kul. nu är ju inte det här aktuellt längre :C jaja, efter gårdagens idolomgång kunde jag lätt dela upp de åtta tjejerna i två grupper - bra och mindre bra, tänkte skriva dåliga först, men jag kan ju lova att de sjunger mycket bättre än mig!
      Lite teckenförklaring;
röd ring = mindre bra
rött kludd i annas panna: visa vilken stor panna hon har, igår såg hon ut som en galen professor tycker jag, haha.
rött streck = den jag vill ska åka ut, hähä. (synd att hon har så fint namn).
sen är det väl bara att läsa texterna!
     och oooh, i love Sepideh ;D hon sjunger så bra! jag älskar Loulou också, fast itne bara för sången utan för att hon är en så fruktansvärt skön människa :) jaja, nu ska jag in på idolsajten och kolla vem som åkte ut, hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0