.

har du provat stå stilla i en halvtimma, utan mobil och massa saker att göra, men du måste ändå vara kvar på det stället och får inte gå där ifrån?
så hade jag det idag, spelade fotbollsmatch mot ulricehamn, vann med 8 - 0! jag är målvakt och hade inte särskilt  mycket att göra, vilket gjorde det hela till en ganska tråkig match. men alltid kul med vinst! ;D
nästa vecka (i think) möter vi hudene, säsongens sista match som vi borde vinna - ulricehamn vann mot dom med 8 - 2 eller något, så vi satsar på tvåsiffrigt! HAHAAH! men man ska inte ta ut något i förskott ;)

by the way är jag smått irriterad för tillfället, har x antal gånger försökt ladda upp några bilder, men det går inte för servern krånglar! :( om det inte fixar sig snart lägger jag upp bilderna imorgon. natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0