fotbollsmatch och äpplepaj

har spelat fotbollsmatch idag, riktigt missnöjd med min insats och lite småsur på domaren, som var bland de värsta hemmadomarna jag stött på! allvarligt, han dömde åt motståndarna hela tiden, aaaargh! :S matchen blev iaf 2 - 2, inte särskilt nöjd.
     efter över en timmas bilfärd hem möttes jag av en underbar doft när jag kom in i huset, mamma bakade äpplepaj! så efter kvällsmaten blev det äpplepaj, mums säger jag bara! allvarligt, våra äpplen är nog de godaste i hela världen! ;D 
 
imorgon börjar praon, min klass ska praoa egentligen, men jag ska praoa veckan där på eftersom stället där jag ska praoa var fullt denna veckan. det blir iaf golfrestaurangen, ska praoa där tsm med long, blir nog kul ;D ska iaf va med h-klassen denna veckan, lagom kul folk där. jaja, time to sleep.

over and out.


Kommentarer
Postat av: Sofia Stridsberg

Stackars dig, hahahah xD

2008-09-28 @ 22:17:05
URL: http://sofiastidsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0