jingle bells, jingle bells..

sitter och lyssnar på loads of julmusik, haha! är det bara jag som gör det såhär sista veckan i september? 
     jag har iaf skickat in anmälan till svenljunga lucia och fick imorse ett mejl om att ansökan kommit fram och så (men inget besked än :p) och då blev jag väldigt sugen på julmusik! haha, allvarligt, jag längtar jättemycket till jul för tillfället!
     vad har jag gjort idag? hm...dator. exakt, suttit vid datorn typ hela dagen, intressant va? men jag har faktiskt pluggat so en del med, och funderat på vad jag ska ha för eget pass på idrotten, hm...förslag? jag menar idrottslärarna tkr jag ska göra LINEDANCE vilket jag inte kan för fem öre typ, lång historia om varför de tkr det, så fråga inte varför, haha :P jag vill nog gör friskis&svettis, men lite tråkigt eftersom typ alla gör det eller vattengympa, hm....

over and out.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hoppas du kommer med i Lucia :D

2008-10-01 @ 13:08:06
URL: http://hannaqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0