jönköping ^^

hej vänner, var i jönköping igår.
var inne på ikea - är det bara jag som vill flytta och inreda sin egna lägenhet när man går runt där inne? får massa idéer om hur jag skulle vilja ha det och så! hähä.
menmen, va inne på a6 sen, köpte en jacka och underkläder.
mamma blev jätteglad att jag löpte jacka, haha. brukar ha jättesvårt att hitta det, och skor. usch, hatar att köpa sådana nödvändiga saker!
på kvällen hade jag ff (ahahhaha, typ sveriges löjligaste uttryck) med fia och linis, kollade på "house of wax" och "the guardian".
när de dragit hem kände jag inte för att sova så jag diskade och höll på, är det bara jag som gör sånt klockan ett på natten? :o

Kommentarer
Postat av: annie

åh, lyckos dej som hittat jacka! jag har också jättesvårt för att hotta jacka och skor :( det blir oftast att man går med sin sommarjacka på vintern :P

2008-09-23 @ 07:30:03
URL: http://anniekerstin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0