lugn fredag , ohjaaa...

ÄNTLIGEN FREDAG med kenny och vänner.
ni som fattar, fattar, ni som inte gör det, gör det inte. japp, så är det.

skola idag, hände väl inget speciellt direkt. blev smått mobbad av viktor, och så hade jag krig med peson på hemkunskapen. hähähähäh. det resulterade i att han va helt vit av mjöl i hela ansiktet (a). det var då inteeeee jag.. men jag fick ont sen, och han sa att han inte va klar eftersom jag "begått mitt livs misstag" hahahaha! han kan överdriva den killen ;)

imorgon bär det av till ikea i jönköping, sen är vi bortbjudna på kvällen, får se hur jag gör. FF annars ju ;) haha!
ska kolla lite på prison break nu hade jag tänkt, ingen svensk text, får se om jag fattar "/ haha!


Kommentarer
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Vilken snygg blogg du har!

Hoppas du får en trevlig söndag!

2008-09-21 @ 07:45:29
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0