moppe, eller inte moppe, det är frågan?

fler än jag som tvekar på om de ska ha moppe eller inte? okej, typ alla mina kompisar har redan fyllt år, men någon lite vänlig själ måste väl fortfarande vara FJORTON år, haha.
     kollar runt lite på blocket nu, försöker vara nere i så låg prisklass som möjligt, jag behöver faktiskt inte ha den nyaste, bara den går framåt utan krångel och inte ser helt förjävlig ut! men är det värt pengarna? kommer man bli för lat med moppe? hm... hard work work. hard work work... i min hjärna.

over and out.

Kommentarer
Postat av: annie

KÖP EN! det är absolut värt pengarna! jag fattar inte hur jag överlevde utan moped innan! dessutom är det jätteskoj att köra =)

2008-09-28 @ 00:16:04
URL: http://kerstinannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0