ont i kroppen till och med..

härlig dag idag, haha.

scenario ett: jag går helt oskyldigt i korridoren och BAM! så kommer angelica rusande i full fart och hoppar på mig, jag flyger in i väggen och ner på golvet - aj!
scenario två: robin bär ut mig ur mediateket och brottar ner mig, när helen säger "men robin, det var väl inte så snällt gjort?" skyller han på att jag sak ha örfilat honom - lögn!
scenario tre: robin brottar ner mig vid sofforna, ska hjälpa mig upp, men självklart släpper han mig halvvägs upp - AJ!

tilläggas bör är att robin har hållt på att slå mig hela dagen, och "kladdat ner" mig med tavelsudden, som det är massa vitt pulver i.. menmen, jag överlever, hihi!

Kommentarer
Postat av: robin

aaaaaaaa du började xD ahahahahahahaa ;)

2008-09-05 @ 19:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0