oooohja!

bara så ni vet så "laddar jag inte ner prison break" eller "tar hem prison break", eller vad du nu vill kalla det. på mitt sätt heter det att "jag klickar ner ett avsnitt av prison break" .... så, då hade vi det avklarat!
     jaja, innan bestämde jag mig för att klicka ner ett avsnitt från lazy och tänkte att jag kunde se på det ikväll eller något, men laddningen sa bra poff! plötsligt gick det i 800 - 1000 kb/s och 1113 pers seedade så jag fick ner 350mB på drygt 8.5 min , respeeeeekt! ^^ alla andra losers som också ville ha avsnittet fick det i en hastighet på typ 1 - 10 kb/s, fatta vilken skillnad. haha. en jäkla tur jag hade faktiskt, men är man bäst så är man. och johanna säger att jag är bäst, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0