sick and tired,

yepp, it's true :o
är inte i skolan idag, är väldigt förkyld! :s (hur stavar ni: förkylning eller förkyldning? :P)
har inte gjort särskilt mycket idag, började läsa (typ 20 sidor xD) i Stieg Larsson's "män som hatar kvinnor" igår, får se hur mycket det är kvar efter en dag som sjuk, hahaha!
blir nog att spela lite sims sen, eller aa, jag gör bara famliljer och gör iordning deras hus och så^. eller, ska jag säga "lira" sims, precis som man "lirar" cs! haha.

äsch, detta inlägget blev dåligt! hejdå.

förresten mår jag dåligt när jag ser på min design..

Kommentarer
Postat av: Sofia Stridsberg

Hmm, nej du spelar sims. :D Hahah, det börjar bli många komentarer. :P

2008-09-04 @ 22:58:09
URL: http://sofiastidsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0