svenljunga - i toppen av botten.

japp, så är det. vad jag har hört. en vän till mig sa idag att svenljunga låg på tredje plats på listan över sveriges mest kriminella samhälle. mhm. så är det. sjukt, inte sant?
allvarligt, jag visste att det var illa - våldtäkter, mord, droger, misshandel , listan kan göras lång. men allvarligt, så här illa?! det trodde jag inte, man blir ju lite oroad. jag menar förstaplatsen knep stockholm , sen malmö och efter det svenljunga.
stockholm - malmö - svenljunga - stockholm - malmö - svenljunga - stockholm - malmö - svenljunga - stockholm - malmö - svenljunga - stockholm - malmö - svenljunga.... ser ni kontrasterna eller?! så här ska det inte vara. det är fel.

P.S jag har ingen aning om vad det är för grund till detta , så kan inte säga om listan ens stämmer. D.S

Kommentarer
Postat av: annie

HAHAHAH, du! det stämmer verkligen INTE! HAHA.det sak du nog INTE tro på ;)

2008-09-26 @ 17:20:49
URL: http://anniekerstin.blogg.se/
Postat av: lina

sen när blev nån mördad i svenljunga?

och jag tror göteborg ligger högre upp än svenljunga haha ;p

2008-09-26 @ 20:09:23
Postat av: erika

ojdå. det kan väl ändå inte stämma?

2008-09-26 @ 20:10:27
URL: http://ecarlen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0