bloggdesigner

hm, japp.
har grejat med tre designer på två dagar, höhö.
första offret var min kusin emilia, haha. igår gjorde jag en design som jag tyckte var snygg till henne (mörklila och brunt typ), men hon ville ha gladare och klara färger, så gjorde om den idag.
nu har hon fått färgerna hon önskade - grön, rosa och blå, och så grå bakgrund, inte mina favoritfärger att ha tillsammans direkt... men hoppas hon är nöjd iaf, vet inte vad hon tycker än :p kanske får göra om igen?
sen har jag samlat ihop lite saker till min syster's blogg, men nu när jag skulle lägga in det har jag glömt av hennes lösenord, typiskt!

haha, och jag är verkligen AMATÖR på det här med design rätt igenom! hade blivit tusen gånger bättre om jag hade kvar mitt photofiltre eller fattat hur man gör på photoshop, men får lära mig det en gång ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Om du tycker om sånt där kan du ju alltid hjälpa mig med ;)

2009-04-08 @ 00:06:28
Postat av: Linnea

Ingen aning. Eller vad använder man för något när man gör designen?

2009-04-08 @ 00:20:24
URL: http://linneaimoghult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0