dagens citat

idag kommer mina speciella ord från mina upplevelser, hehe. det blir faktiskt två citat :p

*något tutande ljud hörs utifrån*
....
*samma ljud igen*
andrea: kan det vara en heffaklump?

HAHAHAAHAH!
både jag och andrea är hemma och är sjuka idag, så ja, detta blev typ dagens händelse.
fatta att jag skrattade eller?! hon var ju helt seriös med, haha.
sen kom pappa hem, och jag höll på med mitt svenskaarbete i språkhistoria, där tas bland annat det här med svärord upp, och vi började diskutera ordet helvete.

pappa: "för mig är helvete en plats."
*funderar*
"dit skulle jag vilja resa någon gång..."
*han funderar lite till, och säger sen gravallvarligt:*
"hm, undrar om det går charterresor dit?"

Kommentarer
Postat av: erika holmberg

hahahahaha! din familj är så fruktansvärt skön :D(y)

2009-04-05 @ 12:42:27
URL: http://erikaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0