ett gott råd; se den inte!

FY FAAAAAAAN alltså!
så sjukt äcklig.
satt och tittade med ett öga, men vissa stunder kollade jag inte alls, hehe. messade med lite trevligt folk för att varva ner lite, istället.
fast det var läskigt ändå, höhö. inte minst för att jag hade lina som skrek i ena örat, och fia som pratade halvt för sig själv, bara för att hon var typ rädd och stressad. haha! men jag tycker om er ändå! ;)
och linnea, hon är ju bara så skön ibland alltså ;) lyckad kväll!



det var en pina att sitta i soffan med min nacke, har sjukt ont :s

Kommentarer
Postat av: lina

ettan är mycket läskigare ju =(

jag varna ju dig att sitta bredvid mig din baj.

2009-04-05 @ 18:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0