fit for fight?

har varit en rätt stressig dag!
det var min tur att ha med sig fika till växa, så bakade brownies och laktosfria kolakakor, eftersom vi har en laktosintolerant i gruppen, logiskt nog ;)
efter det övade jag lite vägmärken till moppeprovet, gick helt okej!

packade lite fotbollsgrejer och moppehjälmen, sen skjutsade papi ner mig till växa, höhö. ibland är man lat ;)
var ett helt okej möte, hade huvudvärk och tänkte av någon anledning på lacknafta, HAHAHA. oliver satt och störde mig när jag gjorde ett konstverk på min dagordning med, jag är ju så talangfull inom konst, vet ni väl?

kilade lite tidigare från mötet, blev hämtad på moppen av fia och for till fotbollsträningen, NAIIZ. stod i mål för första gången på ett halvår , och första gången sen mitt knä hoppade och krånglade , hehe. gick bättre än förväntat!
dock har en del i laget en tendens att vara lite väl oseriösa, sånt är irriterande. önskar att vi hade lika strikta och seriösa träningar som a-laget...

nu har jag pluggat mer för moppeprovet, ska skriva det imorgon!
wish me good luck!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0