gamla löv och en släng av religionsfrihet

dagen har spenderats utomhus, och det gillar vi!
efter en tur på ica med min mor, så åkte hela familjen ut till mormor för att greja lite med trädgården och så, riktigt trevligt, faktiskt. fast kratta löv är inte en av mina favoritsysselsättningar, höhö.
under fikapausen passade jag på att slänga av lite kläder och sola min bleka mage ett slag, underbart väder, får jag ju säga (:
tog ut min sommarcykel från mormor's ladugård med - Gurra. Gurra är en skev och rostig sak som en gång i tiden varit röd, gnisslar gör han också. det är nog den skönaste cykel jag någonsin cyklat på! tyvärr har han punka, aj aj aj. stackarn.


hemma igen så har jag och andrea pysslat med diverser grejer inför morgondagen, jag och fia ska ha hit lite tjejer, hoppas på en trevlig kväll!

ha det bra, kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0