lyckad dag!

idag har varit en riktigt bra dag!
i went for school and blablabla. .. vem orkar läsa, liksom?

vi kikade i alla fall på när kören sjöng in våren så vackert, vår kära glittertilda var med, tihi :) sen följde lina med mig hem en sväng, vi drog upp till högvalla och hämtade en, faktiskt ganska efterlängtad, beställning från intersport via SIK. hoho. i mitt lilla paket fanns det en mjukisdress med namn och hela kitet, och en träningst-shirt med mina initialer på, snyggt!
sen hoppade vi studsmatta ett slag ,varefter jag drog på växamöte, trevligt men smått panikslaget, men det löser vi!

har kikat på a-lagsmatch nu ikväll med, svenljunga - kindaholm, vilket derby! tyvärr slutade matchen 0 - 0 ...

och vilket vädeeeeeer! äckligt varmt nästan ju, men man ska inte klaga :D imorgon ska jag, lina och lillbrännis bada och ha det lite trevligt, nice!

Kommentarer
Postat av: jempa

sv: jag kommer inte ihåg nånting, men har fått reda på att det var droger nu iallfall. Det är sjukt faktiskt. Ska vara glad att jag lever!

2009-04-30 @ 00:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0