ma week-end

i fredags var det som sagt fest, åkte till my cousin veronika innan och där var tre andra tjejer (en av dem var oerhört lik Kenza!), trevligt! vid åtta bar det av till bagnum bygdegård (även kallat världens ände, höhö), där maria och marunga tog emot oss, detta fann jag lämpligt eftersom det var dom som hade festen... ;) haha. inne var det mycket trevligt folk, om än lite udda klädsel, det var ju temafest!
vid halv ett traskade jag, jessica och veronika hem till henne för att sova, det var kallt och mörkt men väldigt fin stjärnhimmel!

dagen efter festen (igår, lördag), vaknade jag upp hos virre, vi käkade lite frukost och slappade framför tv:n, spelade lite buzz sen (: jag hann också med att reta alex, hennes brorsa, vilket hör till när jag träffar mina kusiner!
på lördag kväll hade vi lite gäster här hemma, trevligttrevligt! väldigt god mat också!

idag har det inte hänt någonting än, ska sätta mig och plugga lite. vet inte vad jag ska börja med - engelska, so, svenska eller matte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0