nu drar vi igång 'et!

okej, jag har verkligen varit URDÅLIG på att blogga de senaste dagarna,
inläggen har hållt ... nivå 0. hehehehehehehe. (kolla kung fu panda så fattar ni!)

i alla fall, igår var jag duktig och uppfyllde alla mina punkter i föregående inlägg, och jag har dragit följande slutsatser....

- jag pluggar mycket bättre med musik
- jag kan inte ligga helt stilla längre än typ ... 10 minuter, MAX!
- att göra franska manikyr på sig själv är svårt, målade om det vita på högerhanden två ggr x)
- att ta en joggingrunda klockan halv fem en stekhet dag är inte bland det smartaste du kan göra


haha, den där joggingrundan.... PUH! något så varmt har jag sällan varit med om....
sprang till skolan, sen mellanvarvet, tillbaka runt vårt "kvarter", ut på månstadvägen och sen lite rusher sista biten hem, HÄNGDE NI MED? (:
i alla fall, poängen var att det var väldigt skönt att vara inne i skogen och springa mellanvarvet, sen var det helt oskyddat och JÄTTEVARMT! :p

händer idag då?
pluggpluggplugg , och sen fotbollsmatch ;)

Kommentarer
Postat av: jempa

hur FAN kan alla veta!? :o vem sa det? jo det är helt okej nu :) <3

2009-04-26 @ 18:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0