trött på alla rosaskimrande bloggar

jag tål det bara inte!
jag kan helt enkelt inte med alla de här gulliga, puttinuttiga och rosaskimrande bloggar om personens egna lilla saga, tron på en egen värld och hoppet och drömmarna om ljuset och att allt blir bra.
visst, var dig själv och lev ditt liv så som du vill, försök uppnå dina drömmar och allt det där, skitbra koncept!
men det finns faktiskt något som kallas verklighet.
vi kan inte leva i en liten saga med rosa omslag, och hoppas att världen utanför ska förändras över en natt.
jag tänker då inte vänta på en sockersöt värld där alla har sitt drömliv och allt är perfekt.
sluta vänta på att få leva i er jäkla idyll och inse att livet är nu.

blörk.
"jag tror det finns något mer. något stort. det kommer komma en dag då allt känns rätt, vävs ihop till ett. som ett pussel, där alla bitar faller på plats. allt ljusnar. allt blir plötsligt klart, och alla kommer förstå. det är så här det ska vara. det är nu det börjar. allt faller på plats, och allt vävs ihop till ett."

inlägg med den stilen vill man ju bara spy på.
okej om man har ett sånt inlägg då och då.
men varje inlägg?
blörk.
blörk.
blörk.
blörk.
blörk.
blörk.

Kommentarer
Postat av: erika

nu blir vi deppiga istället!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-14 @ 16:41:43
URL: http://ecarlen.blogspot.com
Postat av: lina

jag har ett tips som kan rädda dig!

sköt ditt liv,låt dem vara positiva och sluta läs bloggarna =DDDD

2009-04-14 @ 19:54:08
Postat av: Anonym

sjukt bra inlägg jenny!

2009-04-16 @ 17:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0