bad update i helgen

..men det får ni faktiskt leva med!

har varit en rätt lugn helg,mysigt.
idag var det dags för erika att konfirmeras, så har först varit i kyrkan och kollat och sen var det lite mat och så hos dem efteråt, firade hennes födelsedag samtidigt med, väldigt trevligt!

och nu,har jag sysslat med något tungt....
JAG HAR GJORT TERMINENS FÖRSTA LÄXA!
maa gaaad. (fjårtis.)
en franskaläxa iaf, skulle skriva lite om mig själv och lämna in till läraren, kunde mer än jag trodde faktiskt, får se hur det går i fortsättningen.

oerhört tråkigt inlägg, inte sant?
äh,whatever. måste kila några hus bort och lämna en lapp om att fotbollsträningen börjar för mina småtjejer i veckan, nice! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0