bra dag i borås (och hos sjukgymnasten..)

hej!
är hemma från borås nu,mycket trevligt!
har haft en jättemysig dag med mamma och syster, med shopping och mat på Golden Elephant, nästan för gott! (A)

riktigt, riktigt nöjd med min shopping de senaste dagarna!
ska ta kort och sen lägga in lite bilder på det, så hold a sec!

HAHAHAH!
konversation som just kom upp mellan mig och andrea:
jag: andrea,kan du ta kort på tröjan jag köpte på lager?
andrea: vart är den då?
jag: garderoben.
andrea: jaha... jag har aldrig fattat varför du lägger dina kläder där.
andrea: jag har aldrig haft någon särskild talang för att ta kort på kläder som ligger på golvet och ser snygga ut.
andrea: tro mig,jag har försökt.
[andrea visar en bild hon precis tagit på tröjan]
andrea: det här ser inte bra ut,eller hur?
jag: nej.
[andrea går tillbaka, klickanden från kameran hörs och en suck]
andrea: det här ser inte ens ut som en t-shirt..
andrea [till t-shirten]
: GE MIG ETT VINNANDE LEENDE! 

[andrea upptäcker att jag skriver in detta i bloggen]

andrea: varför stryker du bara under dina kolon och inte mina?
jag: men jag vill inte ha understrukna kolon. det är fult.
[jag tar bort understrukningen jag råkat sätta under mina kolon]
andrea: men du har fortfarande feta kolon.
jag: ameh.
[jag tar bort den feta stilen från kolonen.]
andrea: rätt ska va rätt! det kan du FEThaja! HÖHÖHHÖÖH
andrea: detta tänker du också ta med va?
jag: [skrattar] ja! kom ihåg vad du säger!
andrea: jag är på G nu asså!

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

Sv: Haha, jaså? Nej, inte min stil heller direkt, men då får det fan ta och bli min stil (a) Haha!

2009-08-17 @ 20:57:45
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0