film- spa- och myskväll

med andra ord,en tjejkväll.

som sagt var lina och fia här igår,sov över tills idag,mysigt!
vi kollade på film, och när vi tröttnade på det så bäddade vi iordning med madrasser kuddar och täcken som täckte mitt golv, tände doftljus och satte på lite musik från spotify - blev en salig blandning! alltifrån opera,turkisk musik och kultlåten "peta in en pinne i brasan", till nofx och soic syndicate,när jag satte på en låt emellant åt. blev inte mycket av den varan iofs.

vi satt och pratade om livets väsentligheter (läs: allt mellan himmel och jord) när jag frågade om de ville ha en liten ansiktsbehandling, så vi fixade iordning med handdukar och en skål med vatten och diverse av mina hudartiklar, och de fick en liten rengörande behandling med peeling och ansiktsmask, medan den som väntade gav den andre en handmassage. 'mysigt! stämningsfull musik med,eller tja, först var det elton john som låg på LP-spelaren min, men det byttes sen ut till vad som skulle vara relax-musik,men mynnade ut i en operaaria.

trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0