first day at school!

EP09, min klass i tre år framöver (: om jag nu inte gör något drastiskt som att hoppa av skolan eller byta program,haha. och ja,det är drastiskt för att vara mig :o

men till dagen då..
den har varit JÄTTEBRA!
seriöst, cant wait tills skolan drar igång ordentligt, min klass är hittills så underbar den kan vara,efter att man känt varandra i några timmar,haha. klart att alla var nervösa och tystlåtna i början, men sen så pratade princip alla med varandra, väldigt kul tycker jag! många goa tjejer :) tror det kan bli en riktigt bra klass med härlig sammanhållning och så, och att vi åker iväg på resor och så (närmst sthlm 15-18 sept), bara kommer göra oss tajtare. bra första intryck, helt enkelt.

dagen har väl egentligen inte bestått av så mycket - massa information, rundvandring och lite presentationer från lärare och elevföreningar, bl.a. elevkåren, roligt gäng, det där! ;)

imorgon väntar en cykelutflykt för alla entreprenörer, fast jag ska åka bil med vaktis p.g.a knät... sen blir det någon hemlig aktivitet på den hemliga slutdestinationen,får väl se vad det blir! 

Kommentarer
Postat av: amanda

Går du och Edona i samma klass? Det var kul att höra att du gillar din nya skola:)

2009-08-20 @ 16:16:04
URL: http://amandaastrid.blogg.se/
Postat av: amanda

Går du och Edona i samma klass? Det var kul att höra att du gillar din nya skola:)

2009-08-20 @ 16:16:04
URL: http://amandaastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0