haj på daj äpplepaj

gooooooood morning, tänkte jag skriva, och det gjorde jag med.
(trots att klockan är 19:35, men whatever.)

haft en bra dag? :)
mine has been great!
först var klassen på ett företag som hette ACG Nyström tror jag,haha. riktigt härlig gubbe som ledde det, snacka om att kunna få andra att bli peppade och entusiastiska! blev väldigt inspirerad, så det var häftigt (:
han sa att han jobbade som livsnjutare, och att hans företag var en hobby, skön syn på det hela! han var faktiskt snart 80 år, och jag hade nog inte gissat på mer än 50 :o

sen skulle alla entreprenörsklasserna cykla en runda till en sjö, där aktiviteter väntade. jag var något..öhm,hämmad, från cyklingen. skälet? kryckor och skadat knä,haha. kunde tyvärr inte vara med på tävlingarna som tvåorna anordnat sen (konstigt nog vann de till slut, även ifall vi hade mest poäng... luktar fusk!), men det var roligt att titta på med :)

nu är jag jeeeeeettetröttttis, ska ta och skaffa mig ett liv.
varför jag nu skrev det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0