jag gillar mitt rum.

mitt rum har sett likadant ut sen jag gjorde om det senast (logiskt,eller hur), och jag har tyckt om det och så, men aldrig riktigt varit här inne.
men nu den senaste tiden har jag bestämt mig för att hålla bättre ordning och bädda sängen,vilket faktiskt fungerat rätt bra.
och nu är jag verkligen i rummet!

seriöst,jag bara älskar att ligga i min bäddade säng med svart överkast och tänka, lyssna på musik, teckna, hålla på med min laptop eller vad som helst.
det jag försöker säga, är att jag gillar mitt rum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"öh varför skrev hon musi? om det är en förkortning så är det jävligt dumt!"

HAHAHAHAHAhAH

2009-08-12 @ 00:56:57
Postat av: erika

lägg upp bilder på ditt rum, jenny :D

2009-08-12 @ 01:08:59
URL: http://fulaerika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0