kan man ha en solkatt i en bur?

"jag önskar att jag kunde stanna tiden, och leva alla stunder om igen.
alla fina stunder."

a line from the great song slipping trough my fingers (:




anyway, HEJ!
hur mår ni idag? (:
jag har dragits med en jobbig huvudvärk och trötthet hela dagen, men man kan inte alltid vara på topp ;)
har varit ute och cyklat med fia idag, trevligt! fick en fem-minuters regnskur över oss med, blev dyngsura!
hemma i svenljugna igen hade det inte regnat någonting ;o
ska snart pallra (cykla) mig upp till fotbollsträningen, känner av någon anledning att det är typ det sista jag vill just nu,men whatever!

and now?
försöka leta fram min soffa under alla kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0