malin och jenny gör stan farlig.

eller tja,vi var i stan i alla fall,hehe.
malin skickade typ nio miljarder sms (jag överdriver inte!) varav ett var något och ha,och de andra åttamiljarderniomiljonerniohundranittioniotusennittionio bestod av "jenny hihi".
ett uppenbart försök att försöka få kontakt med mig,haha.

sak samma, när jag väl kommit till min mobil och svarat bestämde vi att vi skulle åka till borås, och så fick det bli!
tog 20 över 1-bussen in och gick och kollade runt lite, malin köpte allt möjligt medan jag nöjde mig med ett budget-nagellack, hah!
vi åt på Bakgården med,pastabuffé!
och jag tänkte såklart inte på att de inte tar kort, så fick rusa till bankomaten där det,såklart, var kö!
suck.
i alla fall, väldigt god mat och mysigt sällskap :)

var på allsången med lina och såg matilda&co i *adAstra* med,trevligt.


tack för en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0