tanke.

hanna uppdaterar inte sin blogg allt för ofta, men det gör inget. vet ni varför?
då blir man desto gladare när hon har gjort det!
och då är det långa intressanta inlägg, inte några korta rader om att jag gjorde det och det och det och det idag, utan saker man verkligen tycker är roliga att läsa om!
visst, när man har en blogg man gillar vill man läsa ofta, men hellre kvalité än kvantitet,hih.

JAG däremot.
jag uppdaterar varje dag/flera gånger per dag ett tag, sen hoppar jag över några dagar, bloggar igen och hinner inte blogga dagen därpå, och börjar då om denna cykeln.
det är skillnad.
jag har inte långa, jämna uppehåll som bara ger mer kraft åt inläggen, jag har bara dålig uppdatering, helt enkelt.

förstår ni skillnaden?
jag borde bättra mig.
hihi.

jag älskar hannas blogg! (okej,hanna med...hihih (A) )


Kommentarer
Postat av: Anonym

"hellre kvalité an kvantitet,HIH."

"jag borde bättre mig,HIHI"

"okej,hanna med,HIHIHI"



det var då fan vad du ska hihi:a

2009-08-29 @ 23:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0