very well cykelställ

meningsfulla rubriker? off we go!

dagen började med att jag glatt välkomnade lite stela knän och diverse småkrämpor,det ska kännas att man tränat!
what else? hum,fortsatte dagen med lite pussel med syster, studsmatta, foto och åh,just det! sudoku.
fick upp ögonen för min,hm,före detta (om man kan säga så),väldigt flitigt använda sysselsättning sudoku igår igen. trevlans! löste en och annnan innan andrea kom med förslaget att vi skule se vem som kunde skapa ett eget sudoku som gick ihop först, hihi. väldigt kul!
sen löste vi varandras med (Y) eller nej,hon löste mitt för hon lyckades inte riktigt med sitt, men anyway.

now; klockan är 22:22 och tredje världskriget pågår i min mage.
seriöst.
den gnisslar.


Kommentarer
Postat av: erika

sudoku är rätt roligt och avslappnande.

jag brukar alltid sitta och lösa sådana, hihi.

2009-08-02 @ 23:33:04
URL: http://fulaerika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0