visko

chachaaa!
(skämt åsido).


vart en bra dag!
pluggade ett slag, åt världens godaste lasagne (made by m1n_mamMa09) och åkte sen till skene med samma kvinna som lagat min mat,hehehe.
köpte ett par converse, svarta stövlar (yes,med klack) och ett par vita tygskor/ballerina, riktigt nöjd!
de sistnämnda har jag haft innan, fast svarta, och de var helt underbara!
men en natt i somras så hamnade den på något outgrundligt sätt i massa törnrosbuskar och var förlorad. tro mig,jag har letat. favoritskon var helt lost. dess make står på min byrå at the moment.
men iaf, glad att jag hittat såna igen, men kände inte riktigt att vita var min grej, så jag och mor tänkte försöka färga dem (A) litet experiment,men de var billiga så då är det heeeeeelt okej!

har varit ute med lina nu, följde henne till ica och stötte på malin m. sällskap utanför, talades vid ett slag innan jag och lina begav oss in i den stora butiken. woooow.
satte oss på en bänk i parken och pratade en del, gick och stannade där vi skulle skiljas åt, och pratade ännu mer, och nu har jag kommit hem och satt mig här.
ska plugga och göra ett släktträd, men mormor vill inte sluta prata i sin telefon för att lämna plats åt mig ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0