what to do? i know what to do!

om jag kunde hade jag skrivit hela inlägget på japanska.


hej, hallå, goddag och - för kanske de flesta - godmorgon!
what up? (på ett björn gustafsson-vis.)
idag har jag två saker jag ska göra;
- pussla med syster
- springa 11 km.

yepp,där har ni dem.
och nu,när jag publicerat det i bloggen,så finns det ingen återvändo.
jag kan ju inte skriva något som jag sen inte gör.
känns som detta behövs som en liten sporre,kanske framför allt till punkt nummer två.
ch bara för att jag redan varit så duktig då,ska jag måla naglarna sen.
om jag känner för det.

oh well,how can i tell.


Kommentarer
Postat av: erika

oj, du är så duktig som springer :)

kan tyvärr inte svara på sms för min mobil är cp :(<3

2009-08-01 @ 23:02:53
URL: http://fulaerika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0