24/8 -08, sommar!

nej, jag är ingen sån där som bara går runt och säger att "åh, sommaren -09 kommer bli den bästa sommaren everrrrrr!" eller att "JAG MÅSTE HA SOMMAAAAAAR!", det var faktiskt så här: när jag letade efter en bild på lina igår hittade jag alla de här (och en hel del till), och tänkte att jag skulle lägga upp dem! det ser väldigt varmt och somrigt ut, men stundtals var det rätt kallt, kommer jag ihåg :p menmen, lägger upp bilderna så att jag och lina kan njuta av minnena, och ni andra sommargalningar - ni kan få kika också ;)


- HAHAHAHA! Jag tycker den här bilden är jätterolig xD "hej på dig med, lina!" -




- taken by: lina -

















































































































































- love this pic. men anyway, den är så suddig eftersom jag redigerat den till typ en tredjedel av alla andra bilders bredd, men här på bloggen blir den typ anpassad -







- taken by: lina. -




- taken by: lina -


- taken by: lina -


- lina med världens sötaste alva (: -


- världens sötaste lina! -


- höhö, på något sätt gillar jag bilden ;) -


- taken by: lina -


- åh, gillar denna! -


- det va en slapp dag, hade kollat på hela säsong tre av prison break kväll/natten innan! -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0