det svideeeeeeeeer.

vet ni hur ONT jag har inombords nu eller?
vet ni hur det bara rycker i fingrarna och hur jag brottas med mig själv?!
NEJ, PRECIS!

igår blev jag så vänligt påmind om att ett nytt avsnitt av vårt älskade OTH kommit ut på piratebay var jag självklart tvungen att ladda ner det så fort jag kom hem, och shit vilket bra avsnitt det var! haha.
men nu då? nu sitter jag ju här och har sett det senaste one tree hill-avsnittet och kan bara vänta i sisådär 5 dagar tills jag får se ett nytt, bara väntaa.... om inte..?

NEJ JENNY!!
jag har dyrt och heligt svurit på att INTE ladda hem varken Prison Break eller Gossip Girl i förväg! Nej, de serierna ska jag kolla på som..ehm..lite mer lagliga människor gör- just det, en gång i veckan när det sänds på tv. Ha? Vet ni hur ont det gör att veta att jag om mindre än ett dygn kan jag ha sett klart hela PB och dessutom hunnit med att kika på de första avsnitten i den nya säsongen av GG?!

kanske får jag ta och ladda ner 90210, en säker källa har sagt att det är bra, haha ;)

s m ä r t a a a a ....


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, det är jag som är den säkra källan.... :D

2009-02-06 @ 20:47:04
URL: http://jmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0